Monday, September 10, 2012

みなさん、はじめまして


はじめまして みなさん、私の名前はコーンです。どうぞよろしくおねがいします。

今、私は シティ-カレッジ に行きます。大学生です。三年生です。

せんこうは MANAGEMENT です。

音楽(おんがく)とショッピングを好きです。

私は韓国人です。

私の趣味(しゅみ)はうんどう りょうり 日本語をべんきょうです。

今日は、それだけです。



Reasons for taking 日本語クラス225

Reasons for taking this class is I love 日本語!!When I was in 中学校(ちゅうがっこう)in 韓国Korea, I went to 日本学校(Japanese academy to learn 日本語 . But had to quit studying Japanese because I had to come to U.S.A. when I was young 日本で留学(りゅうがく)was my dream because I want to べんきょう 日本の文化(ぶんか)と 日本語. But I couldn’t make it. , this class is my another chance to learn Japanese. That is why I’m taking this class and I want to improve my Japanese skills from this class.

4 comments:

  1. いいポストですよ^_^。ほんとうにおもしろいです。日本語の勉強をがんばって。

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. はじめましてユンさん、あなたのブログはとてもいいですねぇ。中学校の時は残念でしたねぇ。今、日本語クラスをがんばりましょ。

    ReplyDelete
  4. よおんさん は dedicated! がんばって!

    ReplyDelete